Operation

Yes!
Nu har jag rett ut mina frågetecken, genom att ringa
till ortopeden och fråga ut dom.
Fick inte svar på allt, då dom inte kan allt ;)
De skulle ringa min läkare + en annan men ingen
av dom svarade.. suck.
Men iallafall nu är det säkert.
Den 22opereras jag och den 21 läggs jag in.
Ska ta blodprov och lite sådant :)
Längtar tills den dagen är över så jag bara kan
återställa mig och köra igång igen.
Visst ska ha den där stången och skit i knät
i 3månader men förhoppningsvis ska den hjälpa
mig och inte förstöra ännu mer :)
Åh, känns lite som om jag längtar dit!
Haha, lite sjukt men aa.
Som vanligt morgonen innan operationen så brukar
jag sitta och titta på det kungliga lassarettet,
ja.. ni som sett det vet att man brukar få se när dom
öppnar upp och hammra och såga osv.
Dom tycker inte att jag är riktigt klok, men vad gör det?
Nu när jag ska opereras så kan jag inte sitta och kolla på
sånt.. så vad gör jag nu? haha!
Nae, skojar.
Snart blir det Karlskrona med mammsen!
Kolla runt lite och hitta en present till Caroline :)
Har inte så mycket mer att skriva .. bye! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johannna

En blogg om mitt liv

RSS 2.0