fyfarao..

nu är jag fan duktigt trött på allting!
vet inte vad jag ska ta mig till längre!
jag orkar inte höra på en massa skit längre!
trodde jag hade vänner, men det är sådan
stor skillnad på vänner och vänner.
jag vill ha vänner som jag kan prata med om ALLT.
jag vill ha vänner som jag kan lita på,
jag vill ha vänner som jag kan ha roligt med!

finns det några sådana kvar?
isåfall.. kontakta mig!
nej.. skojar.
men allmänt?
vänner brukar vara glad när man lyckas med
saker, men det blir fan inte mina vänner!
dom är bara glada sålänge allt är bra med dom.
jag får ingenting.
jag ger allting!
nu får det fan vara nog,
"behandla andra som du själv vill bli behandlad"
du sa att du gick efter den, det gör du inte!
du vill att jag ska säga "åh, vad bra" "vad du är duktig"
"du klara det här" "kämpa på, det löser sig"
jag får aldrig någonting sådant!
du bara trycker mig till botten!
ställ upp för mig! SNÄLLA!
vad är det som är så svårt?
du hade HATAT mig om jag hade gjort så mot dig!
dubbelmoral!
åh, jag skulle kunna skriva en hel uppsats om ditt beteende.
men det tänker jag inte göra.. du är inte värd det.
du är inte värd dessa orden! så jag vet inte varför jag skriver..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johannna

En blogg om mitt liv

RSS 2.0