framsteg, fast samma smärta

just nu tar jag dag för dag, varje morgon man vaknar så
är det ett nytt tecken på att det går framåt med mitt knä.
även om jag alltid vaknar med en olidlig smärta så vet jag att
det kommer att gå över någon gång och jag vet att det kommer bli
bra när det är färdigt alltihopa :)
smärtan går över en halv timme efter man vaknat för direkt så får
jag slänga i mig 2stycken smärtstillande.
känner mig som ett piller, det är de ända jag lever på haha.
nae, men igår fick jag faktiskt i mig mat det var ett tag sen jag åt
en portion med mat så det känns skönt att man börjar vakna till lite.
igår var erica hos mig och fick mig på bättre humör!
det tackar jag aldrig nej till, jag är ju säng liggandes större delen nu.
eller ja, jag går ju till toaletten och tillbaka till sängen och igår eftermiddag
tog jag mig till soffan men det var PAIN!
kan inte sitta så jag får ligga i soffan och ingen vågar sitta brevid ;D
tar även spruta i magen på mig själv varje dag, jag trodde aldrig att det skulle gå men
det gick, har gjort det två gånger nu.
det ska vara mot blodpropp i med att jag är still med benet hela tiden typ.
försöker vicka så mycket på foten som möjligt för att undvika det så med,
så det inte är bara med sprutan :)
hoppas att erica kommer in en stund idag med kanske, finns inte mycket att göra.
det ända jag gör är att kolla tv, dator eller mobilen.
på sjukhuset läste jag och så med ju, men blir så jäkla drygt
att göra samma sak hela tiden!
har inte så mycket mer att skriva om för tillfället, bye!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johannna

En blogg om mitt liv

RSS 2.0