en vecka kvar

Okej, nu är det bara en vecka kvar tills operationen. Eller ja.. tills jag läggs in iallafall, ska ta massa blodprover och sådant. Vad jag läst om på internet så kan man förlora en stor mängd med blod, tror det är därför dom ska ta blodprov. Men man vet aldrig hur det kan gå. Det blir min fjärde operation, gillas inte! Men jag ska klara detta och detta ska bli min sista operation har jag bestämt mig för. Det sa jag efter den första med, men det blev två stycken till. Operationer är det värsta jag vet, eller nej .. det är inte själva operationen. Det är att man ska sova på sjukhuset, det är då det drygaste som finns! De kommer in med mat och man trycker på knappen så fort man behöver gå på toa. Men denna gången ska jag läggas in INNAN operationen, vet inte varför.. det visste inte en annan ortoped jag pratade med heller. Drygt. Bara jag slipper sova där inne efter operationen. Om jag läggs in innan kan jag liksom gå och se om det finns några människor att prata med, jag får gå på toaletten själv utan att behöva vara svimmfärdig utav blodet som kom ut ifrån en slang bara för jag råkade böja nålen lite, haha. Nu ska jag in i duschen, sen äta lite frukost sen ska jag pumpa mina däck på Statoil, har ju fått vinterdäcken på plats! Sen ska jag vänta några samtal och sen kanske träffa Erica en stund innan vi drar till Bromölla på äventyyyyr! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johannna

En blogg om mitt liv

RSS 2.0