en vecka har gått

tisdag, nu har en vecka gått och det blir bara bättre i benet.
tränar mest upp knästräckarmusklen, tycker det va ett roligt namn xD
är stolt över att jag hittat den nu, eftersom det bara ha gått en vecka.
enligt mig så har det gått jätte snabbt.
om en vecka så ska jag ner till vårdcentralen och ta bort alla stygn!
WOOHO!
eller stygn .. det är inga stygn, stygn är det ju om man har sytt men
dom har inte sytt denna gången heller. dom har häftat, häftigt va? ;)
något som jag har upptäckt är att jag har en stort blåmärke
på sidan av låret, haha ett JÄTTE stort.
tror det beror på metallplattan och skruvarna.
idag har jag även påbörjat mina andra övningar, hur kul som helst!
jag ska sitta på en stol (JA, JAG KAN DET NU :D en liten stund.)
sen lägger jag en handduk under foten, för att foten ska glida lättare.
sen böjer jag in benet och sen ut igen, på de sättet ska jag lära mig att
böja på knät och snart så kommer jag kanske in i en bil! :'D
då vill jag åka bil bara för att jag KAN!
typ :)
och i helgen är det utbildning, jag BARA vill dit :(
jag bara SKA vara liite böjbar och komma in i en bil.
jag bara VILL !!!
men frågan är om jag kan, jag måste trotts allt tänka på att
allt handlar om mitt knä/ben och jag måste göra allt rätt så att jag
blir bra i benet på riktigt!
det är något som jag får tänka på :(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johannna

En blogg om mitt liv

RSS 2.0