födelsedag!

yes, så är det!
idag fyller jag 20år, great!
fast känner inte så stor skillnad från igår.
men det kanske kommer under dagen.
blev väckt av mamma, pappa & jonte,
det var lite FÖR tidigt men jag somnade om.
för idag fick jag vara "ledig" ifrån skolan,
eller ja.. jag har en studera hemma dag (;
men det tänker jag inte göra, tror jag.

nu har jag iallafall:
- dammsugit
- gjort egen tzatsiki
- fixat räkningarna

nu ska jag bara:
- till bolaget
- göra mig iordning
- fixa sallad

sen kan jag invänta min familj och sen
har jag turen att min moster, hennes man & min kusin Oscar
kommer ner från Kalmar idag och fira mig lite :)
då ska vi grilla och ha det lite mys!
min andra kusin Philip är i Spanien och har det allmänt GOTT!
där håller han på att utbilda sig till bartender :b
ingen dålig resa direkt efter han tagit studenten :)
i helgen blir det ännu mer firande, då kommer det fler i släkten :D


Kommentarer
Erica :)

Handla lite till mig med ;)

2011-06-29 @ 12:02:54
Johanna

För seeeent! Vi tar det nästa gång ;)

2011-06-29 @ 20:37:36
URL: http://xalone.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johannna

En blogg om mitt liv

RSS 2.0