comeback!

ha nyss gjort en comeback (;
trivdes inte alls på devote.se så jag är tillbaka,
tack och lov att jag inte raderade denna.
hade inte orkat göra en ny!
iallafall..
det har gått ett tag nu och mycket nytt har skett.
jag har gått & blivit blong, tro det eller ej! :)
well, jag trivs bra i det.. skulle vilja bli lite ljusare
men det går inte för tillfället då jag skulle
blivit grön i huvet istället typ.
äänyway, ha klarat Eng. kursen GREAT!
har fått löneförhöjning också, det är ju aldrig fel :)
nu ska jag in i duschen sen slappa vid tv:n hela kvällen!
imon blir det skola igen då jag fått börja datakunskap,
fatta inte varför då jag har VG i det redan.
har inte så jätte stor lust till att höja det till ingen nytta liksom.
ha det bra! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johannna

En blogg om mitt liv

RSS 2.0