tack för "oss"

När livet sviker en så är det bra att vara två.

Jag blev lämnad här, som tack för hjälpen.
Vi gick åt skilda vägar, vi greppade tag i andras händer.
Jag försökte göra allt för dig, men det var du som stretade emot.
Du hade ett löfte, om att bry dig om mig.
Men det var inget löfte, du stod och ljög mig upp i ansiktet!
Var ärlig mot dig själv & mot andra, det var inte såhär det skulle bli.
Jag trodde fel om dig och om ditt liv.
Innan var du en ängel för mig så jag fattar inte varför det här hände?
Ett litet misstag kan förändra allt, hela min värld.
Självklart har jag andra vänner, men du var annorlunda.. trodde jag.
Varje gång jag ser på dig så river du upp alla gamla sår.
Du har fortfarande inte sagt förlåt, men jag kan ändå inte förlåta.
All jävla skit som jag fick ta .. NEJ! du är fan inte värd det!
Alla våra minnen tillsammans stannar kvar & alla stunder som vi skrattat.
Det var du & jag till döden, men inte längre.
Alltihopa var bara en stor fet lögn!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johannna

En blogg om mitt liv

RSS 2.0