Sjuk, It sux.

Inte OK att bli sjuk idag, har en hel del som händer i veckan.
Men jag hoppas verkligen att jag blir frisk, eller iallafall så att febern
går ner för den orkar jag verkligen inte med!
Ena stunden så fryser man som en galning,
andra stunden så är man varm som en bastu.
Hatahatahatahatahatahatahatahatahatahatahatahata!
Någonting annat som jag inte tycker om är att "morfar" Lars,
alltså inte min riktiga morfar, men min mormor's sambo.
Han ringde nyss och berättade att mormor bara hade fallit ihop hemma.
Gilla inte det minsta..
Det låter hemskt, men det känns nästan som om man bara
går och väntar på att hon kommer försvinna :(
Visst hon har gått upp i vikt och är bra i vissa lägen,
men det räcker inte hela vägen..
Kämpa, det är det ända man kan göra.
Så snälla... ge inte upp! <3


MORMOR <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johannna

En blogg om mitt liv

RSS 2.0