6 januari

JÄVLA SNÖ!
det kommer bara mer och mer..

sov länge idag, skönt att sova ut.
har nyss ätit frukost typ, känns som om jag har en hel
del att göra idag.. vi får se vad som bli gjort ;)
ska läsa igenom boken: riskettan B.
och ja, jag är sen med körkortet..
men ändå tidig när jag vet att folk som är äldre
än mig som inte har körkort.
men aja, 2011 ska jag sattsa på mig & livet.
jag ska göra det jag vill & inte det andra vill.
detta året ska bli bra!
jag ska skita i allt som varit och bara se framåt.
låter hur bra som helst tycker jag!
aja, ska även plocka ner mina tomtar för att jag
är så grymt trött på att se dom, haha.
när jag ändå håller på med det så ska jag städa
mitt rum.. hm, vi får se hur det går!
förhoppningsvis går det bra :b
jag skulle även behöva rensa min garderob på skit!
men det kommer jag nog inte att orka, så det skiter vi nog i.
EEHEHEHEHEHEHEH!
imorgon kommer min äääälskling!
och jag har saknat honom FÖR mycket <3


Kommentarer
FowZie ♥ ~ felicia aulén

Disktrasor är som elefanter, dom går inte riktigt med på vad man säger =)

2011-01-07 @ 20:31:29
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johannna

En blogg om mitt liv

RSS 2.0