25januari

steg upp "tidigt" idag, jämfört med alla andra dagar.
alltså kl.9 sjukt segt att stiga upp tidigt när man inte bruka det.
började med att försöka få i mig frukost, gick inte så bra.
pappi körde in mig till stan där jag skulle ha körlektion, gr8.
hade världens sämsta kör dag!
fick onödigt mycket motorstopp, helt sjukt.
hade ingen som helst koll runt omkring i korsningarna.
det betyder med andra ord att Laila inte gillade (;
men fick + på andra saker.. men det hjälper inte mig något.
sen när jag kom tillbaka till körskolan så satt Erica där och väntade
på mig, snällis (;
sen så drog vi runt och kollade stan lite osv.
efter det så skulle jag träffa Ralfisen kl. 13:00 gr8!
han är verkligen såå rolig att prata med, not.
anyway..
det gick hyfsat bra ändå trotts att jag inte orka med han med (;
ska börja plugga någon gång efter den 3/2 hoppas det går bra!
för annars har Ralf satt sin sista potatis alltså, haha!
och snälla Erica satt givetvis och väntade på mig när jag pratade med honom.
sen drog vi och åt på Katrins, mums!
hur längesen som helst jag åt de.. dock inte bra att äta de, men ibland så.
sen så drog vi och tankade lite, jag satt och sjöng i bilen..
lät säkert hur vackert som helst, haha! NOT.
men vad ska man göra när hon inte har någon radio/stereo i bilen?
sen drog vi till maxi för att köpa lite mjöööölk, sen vidare till ÖB för dricka osv.
efter det blev det hem till henne för jag skulle vara provsmakare till hennes
PA (projektarbete) som då handlar om gluten och sånt skit, allt vad det nu heter.
sen satt vi och lyssnade på våra SJUKT roliga inspelningar vi gjort.
garva lika mycket varje gång, vi har verkligen inget liv xD
men men.. några måste väl vara utan det med? (;

nu orkar jag inte skriva mer.
undra varför?
skrivit för mycket? japp!
ingen orkar nog läsa det ändå, höhö.
ska upp tidigt på möte imorgon,
så tror att jag ska lägga mig och läsa lite.


Kommentarer
Erica

Jag orkade läsa, visst det var lite jobbigt ;) men jag läste det. jag är en snällis ;) hihi gullig du är :P men din låt var inte okej ;) haha ^^

2011-01-26 @ 19:22:01
URL: http://lonelylife.blogg.se/
Johanna

Ja det kan jag tro, det blev lite längre än vad jag hade räknat med. Men men.. någon gång blir det nog för kort ;) haha! ÖÖÖÖÖÖJ! det var världens bästa låt och kommer sälja mååånga singlar i hela världen ;) även om de utländska inte kommer att fatta vad jag sjunger (;

2011-01-27 @ 14:34:20
URL: http://xalone.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johannna

En blogg om mitt liv

RSS 2.0