storm.

för er som sov gott och hade en underbar natt, good for you!
gick och "la mig" halv ett, sov i cirka 30minuter sen väcktes jag utav
den underbara stormen, fun. not!
låg vaken länge.. blev aldrig trött, tillslut blev klockan 5 och då
var det dags för mor att stiga upp då hon öppnade på dagiset så jag
steg med upp, kollade lite på tv och pratade med henne.
sen åkte hon iväg vid 6 och sen vid halv 7 så kom far hem efter att
ha jobbat natten, gr8!
har aldrig vart uppe när han kommer hem efter att ha jobbat natten,
dock kändes det bara jobbigt att vara uppe med dom
när jag för en gångsskull hade sovmorgon!

anyway, somnade vid 7 och sen upp vid 10 igen.
inte många timmars sömn, men jag verkar inte behöva mer
för att jag sjukt pigg, haha :)
idag vet jag inte vad som händer, ha vart med mor och handlat iallafall.
snäll jag är som gör henne sällskap! D:

cya!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johannna

En blogg om mitt liv

RSS 2.0