imorgon!

ääääntligen!
imorgon kväll bär det av till Stockholm, wiiie!
längtar efter att få komma bort ifrån denna hålan.
dagen har bestått av tvätta, städa & packa.
eller ja, jag har kört pappa till jobbet och ska hämta han
kl. 22:15 då han jobbar klart.
sen har jag hämtat Jonte ifrån skolan med för smartisen
glömde hela sin plånbok hemma, haha.
skulle egentligen vart kul att lämna han där (a)
hur skulle han tagit sig hem? hm.. med hans hjärna så hade
han nog väntat tills mamma slutat jobba vid halv sex, haha!
anyway!
har ännu inte fått allt klart ännu :(
det är fortfarande kläder i tummlaren & bara halva resväskan
är packad.. kan inte packa allt idag heller, har en del jag ska ha
imorgon som jag inte kan packa ner förrens då.
kommer säkert att glömma något, det är jag expert på nuförtiden! xD
nae, nu får jag väl fortstätta lite till med allt jag ska göra.
har inte hunnit damma av rummet ännu, hm..
kom på att jag inte har någon som helst tid till att städa imorgon med.
jag blev helt plötsligt tvungen till att åka till AF (arbetsförmedlingen)
för att Kommunal är väldigt dåliga på skriftliga förklaringar, suck!
får hoppas att dom på AF vet hur dom menar, annars får jag väl
slå en pling till dom och se, DRYGT!
de har ju så lååånga köer, aja!

CYA!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johannna

En blogg om mitt liv

RSS 2.0