I'm home! orka ni läsa?!

Förlåt att jag vart duktigt seg på bloggen men jag har haft
sjukt roligt i Stockholm så har inte haft tid att skriva ens, haha.
Vi har typ bowlat, shoppat, shoppat & shoppat.
Det känns som om vi typ bara har shoppat, haha.
Sista dagen tog vi det bara lugnt, drog och hyrde 2 filmer.
Kommer inte ens ihåg vad de hette, men en av de var inte bra.
Kanske kommer på vad de heter senare..
Gjorde av med en hel del pengar där uppe, känner mig pank..
Så ni kan väl skänka lite pengar till mig? (a)
Direkt när jag kom hem i fredags så kom älskling!
Har inte träffat han på jätttttte länge :(
Så det var sjukt skönt att träffa honom igen.
Vi har typ bara myyst hela helgen & tagit det lugnt för jag har
vart duktigt trött.
Men vi var iallafall nere i stan med mami, hon skulle ha en tröja typ.
Haha, tro ni hon hittar någon? NEJ xD
Vem gör det istället? Jo, älskling! :b
Han hittade sig en sjukt fin jacka på KappAhl och sen ett par
Iceman jeans på LK, dom var med skit fina :) & det var rea, ännu bättre!
Träffade massa folk i stan, roligt! Det är på lördagar alla går ut på
stan i Ronneby eller vadå? Haha, verkade lite så! Men men..
Jo.. I Stockholm så hittade jag även ett paket till Jonte, i med att han
snart fyller år.. den 10:onde. Änywaaaay! (;
Känns läskigt att han fyller 17, det var inte längesen han fyllde 10 typ :(
Aja, kom på jätte mycket att skriva :o
Sååå.. alla kanske inte orka läsa men jag skriver ändå bara för att jag
har sjukt tråkigt!
I lördags.. alltså igår var jag schafför 8D
Först hämtade jag Caroline & Chippen (hund) skit söt!
Älskling, jag, mami & Caroline spelade Med Andra Ord, fyfan!
De spelet är alltid lika kul :'D älskling & jag vann 4 ggr ;) sen ville vi inte vinna längre!
Sen så hämtade jag hem boysen ifrån Ronneby Jonte, Alle, Sebbe & Tobbe.
Dom är ju inte liiite sköna heller... aja, körde hem dom till oss.
De satt där en stund sen så skulle de till Oskar, givetvis precis innan jag skulle
ta mig lite cider & så, så frågar de snällt om jag ville köra de latmaskarna.
Kunde inte säga nej när de tog fram valpögonen ;) haha!
Sen var den dagen slut vid 2:00 då vi gick och la oss :)
Nu orkar jag inte skriva med, cya!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johannna

En blogg om mitt liv

RSS 2.0