Vila i frid Farmor

då var allt slut och över.
det har varit en lång dag.
både mycket skratt och tårar, har trotts allt varit en bra dag.
en stilla begravning med endast oss, de närmsta.
Göte, Pappa, Mamma, Jag, Jonathan, Faster & Kenth, det var skönt.

du har det bra farmor, även om du hade det bra innan du
försvann .. allt gick för snabbt, du var inte redo.
du var för pigg för att gå bort så snabbt, du skulle haft några år till.
men nu har du det bra och tillslut kom du till farfar igen, nu har ni det bra tillsammans igen.
vi vet att du har det bra men vi kommer sakna dig.
du och din humor, du var världens bästa farmor mitt halva liv jag kände dig. <3
du är min farmor vad som än händer <3

Farfar 24 juli 1919 - 13 juni 1970 <3
Farmor 3 november 1929 - 2 december 2011 <3
Farfar har räckt ut handen,
farmor har fattat den.
På den andra sidan möts de igen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johannna

En blogg om mitt liv

RSS 2.0