varför skulle jag göra en op?

idag är det en dag då jag skulle kunna slå sönder vad som helst.
arg och frustrerad. på ingenting.
men så tänker jag efter .. och tänker igen;
"det finns dom som ha det värre"
det finns det och det är det ingen talan om.
blir arg för att jag inte kan skynda på min läkning i själva benet.
då skruvarna, plattan och själva benet växer ihop och är riktigt läkt.
jag har inte tålamod för att vänta, jag blir galen!
tänker inte göra en operation till efter denna.. aldrig.
jag tänker leva med detta isåfall, eller så får de kapa av benet
och jag går benlös istället :/
duktigt trött på det! blir arg på mig själv!
hade jag insett vilken stor operation det är egentligen så hade jag
aldrig gjort detta, SERIÖST.
jag hade kunnat leva med att jag har ont och att knät hoppar ur led.
jag har ändå stått ut med det så länge att jag hade kunnat ett X antal år till.
men nu är det som det är... inget jag kan göra.
jo, träna. men det känns som om jag har stannat upp liksom!
jag glömmmer bort alla träningar jag ska göra varje timme och varannan timme.
dumt.. fuck that!
skulle göra allt just nu för att få tillbaka mitt gamla trasiga knä.
just nu orkar jag inte med allt detta...............
får se vad som händer resten av kvällen, just nu känner jag inte för någonting.
ha en trevlig kväll allihop! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johannna

En blogg om mitt liv

RSS 2.0