närma sig jul, men inga julklappar

jag får lite smått panik.
18dagar kvar till jul och jag får ännu mer panik.
jag sitter fast här hemma och kan inte komma ut och
fixa alla julklappar som jag hade velat i år.
blir så förbannad på mig själv så vet inte vart jag ska ta vägen.
"beställ på internet" nej! aldrig, vill komma ut i affärer!
men får jag det? nej!
eller jo, jag får .. men jag kan inte.
jag klara inte att hoppa runt på kryckor i flera timmar.
ont i höger benet, händer och armar osv.
det är så att jag klarar en runda på ÖB här hemma (;
så folket blir nog utan julklappar från mig i år, ooops!
det lät inte bra, jag måste komma på något :/
jag får skaffa mig en rullstol helt enkelt.
men vafan .. hur kul är det att shoppa i en rullstol?
jag ska hitta en lösning iallafall, jag bara måste.
om en timme ska jag ta av mina agraffer, ska bli duktigt
skönt att slippa allt kliande och stickande pga läkningen :)
JAG LÄNGTAR! och vill se hur det ser ut.
om han har gjort ett lika fult ärr till :( dumma läkare.
har 7 ärr på knät, det är inte fint alltså!
men jag tror att tre av dom syns mindre nu när jag fått
tre nya ärr, haha .. kul.
två veckor kvar tills begravningen, kan bli skönt att det bara är vi
dom närmaste som är där + de som bär kistan och de då.
men att det bara är vi och inte massa folk som man måste krama om,
prata med och sen ska dom tacka oss.
nae, det blir bara för mycket..!
detta året har det hänt en massa, både bra och dåliga saker.
tyvärr många dödsfall, jag hade aldrig vart på en begravning förrens i år.
två släktingar som försvann hastigt, usch vad jag hatar döden.
30september Thomas, 2december Farmor :( <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johannna

En blogg om mitt liv

RSS 2.0