..

dagen har börjar gå till sitt slut ..
NEEEEEEEEEEEEEJ!
har vart iväg med pappa och bror en runda på dan,
skulle hitta ett par hjulsidor i Ronneby vad tror ni själv?
slutade med att jag inte hittade några, jag ska ju ha sånt
som inte finns här tydligen! (;
sen har Erica vart här, spelat monopol europa och
vart iväg en sväng i stan.
nu ha jag ätit lite rosmarin gryta typ, mums!
strax ska vi spela igen, tar ju flera timmar innan det tar slut.
just nu läser erica upp sin gammmmmmmmmmmmla dagbok
och en sån vännerbok, fysören vad man var galen som liten (;
"vem är du kär i" "vem har du pussat" osv.
jag säger bara, HAHA xD minnen! <3
om en timme blir det bingolotto med mammsen och erica.
har inte spelat det på hur länge som helst!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johannna

En blogg om mitt liv

RSS 2.0