sista dan

Sista dagen med sprutan idag!
Är riktigt stolt över mig själ vatt jag verkligen gjort detta.
Bara en sån grej har stärkt mig, det är rätt konstigt egenligen kanske.
Men det är så det är, har massa blåmärken på magen.. mindre kul.
Men dom ska snart gå bort tror jag.
Har tagit denna själv i 18dagar och läkarna gjorde det en gång om dan i 3dagar.
Under den tiden som jag låg inne, då jag grät och mådde allmänt dåligt
av att jag verkligen skulle få ta denna själv, men som tur väl fanns det en
bra sjuksköterska som peppade mig och sa att om jag tog den själv så kunde jag styra
över mina dagar jag behöver inte passa en tid att klockan 16:00 så SKA jag
vara hemma för då kommer hemhjälpen för att ta en spruta på mig.
Så det känns grymt skönt :)
Jag, som många andra tycker inte speciellt mycket om sprutor
men jag hatar att få i fingrarna mer än någonting annat! :p
Men vad gör det? Idag grejar jag till och med att ta en spruta på mig själv.
Mycket mer har det inte hänt idag, jag och Erica har slagit in lite julklappar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johannna

En blogg om mitt liv

RSS 2.0