uppe med tuppen!

vart uppe med tuppen och ska nu slänga i mig
lite frukost hade jag tänkt.
ska försöka hinna med det innan antingen sjukgymnasten
eller arbetsterapeften kommer hit med en rullstol till mig.
förhoppningsvis, om det är någon som passar mig och mitt knä.
säkert inte .. jag förklarar alltid fel :(
sist kom dom med plåster när jag sa bandage.
men jag behövde inte ha något bandage så det löste sig ändå.
och vet ni? ;)
idag ska jag slå till med en dusch! haha
det lät som om jag aldrig duschade, jo visst gör jag det.
så grisig är jag inte.
men tyvärr så kan jag ju inte gå in i duschen när jag vill,
som nästan alla andra kan.
men ikväll ska jag försöka få i en färgklick i håret med.
ojoj!
det var inte alls längesen det hände? ;)
nepp, inte alls bara sisådär 2½ månad sen kanske, om ens det.
det är länge för mig.. man märker när jag är "sjuk" för då händer
det ingenting hos mig haha, så jäkla illa alltså.
jag får ingenting gjort, jag kan inte ens städa mitt rum :o
och jag tycker verkligen inte om när någon annan städar mitt rum!
då står inte mina grejer där dom ska stå osv.
men dammsuga får dom gärna göra, men inte damma! haha.
nepp, nu ska jag slänga i mig frukosten som mami slängde fram
innan hon åkte till jobbet.
i med att jag hoppar på kryckor så kan jag inte ta in glas och sånt.
men jag sa att jag kan stå och äta i köket, inte så najs men jag kan.
det ville dom inte att jag skulle så nu har de stått framme en stund.
bättre än ingenting säger jag bara!
byye sweet hearts! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johannna

En blogg om mitt liv

RSS 2.0