trött på lögnare

Jag föddes inte för Eran skull, jag tänker därför inte leva efter Era regler.
Tycker du inte om mig, så är det inte mitt problem.
Snackar du skit bakom Min rygg, så kan du inte förvänta dig att Jag ska vara ärlig mot Dig.
Jag bryr mig faktiskt inte om att Du inte gillar Mitt utseende,
jag gör mig inte fin eller klär upp mig för Din skull!
Du kan kalla mig vad fan du vill, men jag vet redan vem jag är faktiskt.
Jag behöver inte 10.000 vänner för att bli kallad populär, jag har mina närmaste
och det är dom enda jag behöver och som alltid finns där för Mig och jag för dom!
Falska, tråkiga och skit-snackande-personer, behöver jag inte.
Jag klarar mig så himla bra utan er, det är då jag mår som bäst .. utan Er!
Jag vet att folk kommer känna igen sig, ni som gör det ta åt er!
Ni som vet att ni inte är sådana, kan bara vara lugna.
Det är Er jag tycker om och älskar, för utan Er hade jag inte fungerat.
Ni gör så att Jag ser framåt och blir stark, tack för att Ni finns!
Jag är lagom trött på er som säger att ni finns, att jag kan berätta allt osv.
Både ni och Jag vet att det går liksom inte, väx upp!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johannna

En blogg om mitt liv

RSS 2.0