Tollarp med Erica

har kommit ut på vift idag med, riktigt kul att komma ut när man inte
gör det allt för ofta längre :(
steg upp vid 6:00 för att run sju tiden åka till Tollarp, Kristianstad med
Erica för lite sminktbildning, jätte roligt och trevligt.
jag tror jag uppskattar att komma ut lite mer än vad andra gör nu, haha!
känns som om man har suttit inne, ja de ha man ju ;)
efter vi vart på utbildning med massa skratt och så så drog Erica och jag
in på Mc Donalds, hon körde .. ja, det förklara sig själv hur det gick ;)
hon körde lite fel och så, typ 2-3 ggr men men vad gör det?
jag vet vad hon har för lokalsinne, jag trodde faktiskt inte att jag skulle
behöva säga sväng dit .. kör dit haha.
men det tror jag att jag ska göra härdanefter, så att vi kommer rätt direkt.
haha! men hade otroligt roligt åt det, och det behövde verkligen jag efter alla
omständigheter .. eller ja, alla tråkigheter som händer just nu runt omkring.
imorgon ska jag bara ta det lungt .. kanske älskling kommer en stund,
annars ska jag bara vila, eller ja det ska jag göra annars också i med att jag
inte kan göra så mycket annat :(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johannna

En blogg om mitt liv

RSS 2.0