solen skiner, härligt!

sov till kvart över tio idag, det var riktigt skönt att få sova
ut utan att bli väckt pga värken eller för att gå på toa, haha.
annars händer det att jag vaknar typ hela tiden, men inte idag! :)
funderar på om jag ska göra mig iordning lite, eller om jag ska
ta fram min tavla för att rita lite.
jag har värsta idén nu, men även roligt att se Toddlers & Tiaras.
tycker synd om vissa barn som tvingas till att sminkas, fixa hår och
kläder och allt de ska fixa.
iallafall om de minsta som skriker, gråter och säger att de inte vill.
men föräldrarna tvingar dom ändå.. förstår inte varför folk tvingar sina
barn att göra saker som de inte vill, bara föräldrarna är nöjda så är det bra?
not.
ikväll blir det att åka till Fårabäck, hoppas det blir lite trevligt iallafall.
åker vid fem tiden skulle jag tro.
äta/fika lite, dans runt granen och paketöppning! :)
yes, det är jag som ska leda tåget runt granen ;) suuuure!
nae, men det hade väl vart något? ;) hoppa på kryckor runt granen?
tror jag hoppar det om jag inte ska förbereda mig för att mina ärr spricker upp.
haha, det har faktiskt hänt innan.
när jag opererade mig förra gången och jag FICK gå och stödja på det.
erica och jag var ute och gick och självklart var det snö ute,
jag opereras bara på hösten/vintern och då halkar jag till och det
börja blöda som sören.. en bit av ärret sprack och är nu lite bredare än
de andra delarna ;) haha inte ett dugg snyggt.
jag har insett en sak förresten, jag trodde jag skulle ha 7 ärr på knät/låret.
men det är bara 6 det är ju alltid bra! :)
förhoppningsvis så ska de gamla ärren blekas ännu mer om inte så blir det
så får jag väl lära mig att leva med det .. tycker inte om ärr.
fundera på om jag ska hoppa ut och hämta posten, det vore ett stort framsteg för mig.
men så funderar jag på hur jag ska få med mig posten in.
ser lite töntigt ut att jag ska hämta posten och lägga det i en påse hahaha!
aja, får väl se vad som händer :)
byyye!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johannna

En blogg om mitt liv

RSS 2.0