ingen rubik

än en gång klagar jag på att jag inte orkar med min läketid,
jag orkar verkligen inte vänta på att alla metallgrejer ska fatta
att dom ska stanna där inne för evigt och växa sig fast.
det känns som om det tar evigheter att läka ihop denna gången,
och det gör det ju för de andra gångerna kunde jag gå efter andra dagen.
åh! det känns som om jag bara vill böja knät själv, med armarna.
men det kan jag inte, då går väl benet av på riktigt.
fast det kanske är bra?
känner mig duktigt positiv idag! :)
noooooooooot.
min värsta operation ever.
kan förstå hur typ morfar haft det med skruvar i knät.
men nu har jag med det, nu ska jag bilda klubb.. eller nae.
men som sagt.. halva min läketid "enligt mig själv" har gått och
om tre veckor SKA jag vara på fötter, jag SKA kunna gå.. snälla?
iallafall kan jag väl få kunna gå lite halvt?
vem bestämmer det? jag och min kropp.
och jag har bestämt mig, jag SKA kunna gå till 8-10 januari.
annars vet jag allvarligt talat inte vad det är med mig.
jag läker snabbt jag ska då enligt mig själv vara klar tills senast den
10 januari och det ska jag se till!
för det ända jag gör om dagarna är tv, dator och tränning.
kan hända att jag kommer ut någon gång ibland, haha.
snart kommer älskling, har saknat honom!
inte träffat honom på över en månad .. på 5 jävla långa sega veckor.
tur att vi har det bra och kan vara utan varandra så länge.
gör inte slut bara för att man inte kan träffas, glad att du förstår mig <3
jag älskar dig, över allt annat och det vet du :)
tycker synd om de som har förhållande men som gör slut bara för att
"de kan inte vara utan varandra" det kan man, om man vill och älskar varandra :)
annars idag har jag inte gjort så mycket, ha vart med pappa och min farbror
i bräkne-hoby för att städa ur farmors lägenhet.
det kändes lite jobbigt, men det är tur att man har skojjsig pappa och farbror!
annars hade det vart jobbigt, det hade liksom inte gått utan en massa skratt :)
sen fick vi hem ännu mer utav hennes saker och en hel del som slängdes.
men nu är det städat och klart i farmors lägenhet och den ska förhoppningsvis hyras
ut så fort som möjligt, ingen mening att vi betalar en lägenhet som inte används liksom.
nu ska jag värma till tacosfärsen lite till på spisen, för snart kommer älskling.
byyyye!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johannna

En blogg om mitt liv

RSS 2.0