hemma från lagning

mobilen ha vart på lagning i 5 dagar, det beklagade dom sig för.
det var lite krabb pga vädret, hur fan kan alla skylla på vädret?
alltid ska man skylla på något!!
men men, jag slapp vänta flera veckor som jag fick sist!
så jag älskar det nya företaget ändå :) gott!
men .. märkte att jag hade fel på den ändå, SUCK.
då funkar inte tillbaka knappen och "pilen" till vänster.
så ska skicka in den igen, sen.
orkar inte göra det nu direkt när jag fått den,
eller det är ju egentligen det jag ska göra haha! :p
vi får väl se vad som händer.
senare så åker vi ner till Bromölla :)
jag ska hoppilihoppa på kryckor för att jag äääälskar det! ;)
NOOOOOOOOT!
bara tre veckor kvar hoppas jag på, men egentligen hoppas
jag på två men det kan vara en hemlighet!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johannna

En blogg om mitt liv

RSS 2.0