helgen sprang förbi

helgen är över, den gick alldeles för snabbt tycker jag :/
älskling har vart här sen i fredags, 5veckor sen jag träffade honom.
lagom saknad! :) <3
men som jag skrev innan, jag är så himla glad att både han och jag
klarar av att vara ifrån varandra så länge.
nu kommer min stora säng kännas ännu större!
asså .. det är julafton nästa vecka, jag har pyntat granen & allt annat,
köpt alla julklappar utom en, till Erica haha.
jag menar .. vafan är julkänslan? nae, jag ser inte fram emot (h)julen
detta året helt sjukt.
jag brukar alltid längta till julen då släkten är samlad.
i år blir det halva då vi ska till Kalmar till moster, hennes man och
mina 2 kusiner.
när vi är hemma så kommer dom till oss och sen är det de andra
min faster, hennes sambo och min farbror.
så mycket mer är vi inte i min släkt längre :( farmor var alltid med innan,
men nu är hon borta, jag saknar dig! <3
farfar ... aldrig träffat dig, du dog för snabbt, min pappa var bara 6år.
låtsas farfar, du var en idiot.. förlåt.. men jag tyckte inte om dig.
men du dog med .. inte för att jag träffade dig ofta men ändå..
det var tack vare dig vi fick kontakt med farmor, TACK! <3
det var tack vare dig hon flyttade tillbaka till Blekinge.. känns det som.
mormor och (låtsas) morfar, har jag inte firat jul med sen jag var liten typ.
hon har KOL och (låtsas) morfar ha gjort hjärtoperation och så.
min morfar och (låtsas) mormor .. ja, dom firar helt enkelt inte med oss.
morfar gjorde de ibland innan de flyttade ihop.
nu är allt enligt henne, så som hon vill ha det och det är väl bäst :/
annars blir allt skit.. känns det som.
tänk vad roligt det hade vart att ha heeela släkten samlad.
jag saknar den känslan, men jag ska inte klaga på att nu heller egentligen.
men ja .. ni förstår kanske.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johannna

En blogg om mitt liv

RSS 2.0