galengalengaleeeen

åh! jag blir galen..!
jag vill kunna fortsätta mitt liv inte bara sitta här och
inte komma någon vart alls!
kan inte söka jobb, kan inte gå till FU .. kan ingenting.
hur många vill anställa någon som inte kan gå?
ingen.
kanske om det är kontorsjobb, men ack!
jag är dålig på att sitta still en hel dag, då kan ni
förstå vad jag har för ryck när alla kommer hem efter
jobb och skola och jag är hypeeeer!
dom är inte glada på mig (;
men vad ska man göra åt det? jag måste ju få ut det.
jo visst, jag har massa annat att göra inom Mary Kay
och jag kan skriva mig ett riktigt CV och de andra man ska
göra (nej, inte personligtbrev) det ska man tydligen inte ha längre.
är duktigt irriterad när skolorna säger olika..
men skit samma, jag får väl sitta här i fyra veckor till SEGT!
blir galen!!!!
aja nu ska Erica roa mig lite till ..
kanske ska klippa henne om jag orkar, byyye!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johannna

En blogg om mitt liv

RSS 2.0