...

en vecka har gått <3
en dålig dag, men jag ska försöka att le och mår bra.
ibland är det jobbigt att försöka se glad ut när man egentligen
mår piss, men för att andra ska bli glada utav mig så ska jag ge ett leende.
att se andra le får mig att må bra, om jag ler åt andra så
tror jag att dom också mår bra.
vaknade med migrän, precis som om jag behövde det när jag
redan har min underbara värk i knät? nej tack!
men jag steg upp, boom boom! in my head.
satte mig vid tvn inte bra, men orkade inte bry mig heller.
sen kröp jag under filten och insåg att allt ljus och ljud bara gjorde saken värre.
tar alvedon både mot huvud och knä, känner mig som en pillerflicka trotts
att jag har minskat med tabletterna något så gryyyymt mycket och det är
jag jävulskt stolt över.
på tisdag är det 3 veckor sedan jag opererades, jag fick 8 smärtstillande
per dag, jag fick 1 spruta i magen och några alvedon.
idag ser en dag ut MAX 3 smärtstillande, 1 spruta i magen och 2 alvedon.
känner mig väldigt duktig och jag känner mig inte som en vandrande tablett.
snart ska jag ut med Erica, japp IGEN!
helt otroligt.
imorgon ska vi på längre håll Kalmar! :) wiihuu!
nu kommer min taxi, byyye!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johannna

En blogg om mitt liv

RSS 2.0