vilket hotell?

Kolla runt lite på hotell i centrala Malmö där förmodligen
älskling och jag ska spendera 2nätter!
Jag längtar så jäkla mycket!
Men jag velar mellan två olika hotell,
vet inte vilket som skulle bli bäst.
Dom har liknande grejer.


Radisson BLU Hotel:
Ett förstklassigt internationellt hotell i centrala Malmö.
- frukost
- gym & relaxavdelningen
- trådlöst internet på rummet
det ingår i kostnaden.



Grand Hotel Garden:
Ligger på bästa läge mitt i city.
- frukost
- fritt till gym & träningspass
- bastu, för avkoppling
- trådlöst internet på rummet.
det ingår i kostnaden.





Någon som ha vart på något av hotellen?
Eller vad tror ni?
Det sista hotellet ser ut att vara lite mer modernare stil.
Men den ligger också lite längre bort ifrån stationen.
Bara den ligger i centrum så blir det bra tycker jag.
Båda kostar 1498:- för två nätter & personer.


Kommentarer
Johan

Jag har själv inte varit på någon av hotellen men både Grand Hotel och Radisson Hotel är ju top hotell i Malmö och jag tror knappt du kan hitta bättre.



Lycka till!

Johanna

Det blev Radisson Hotel :) Jag hoppas det blir bra, men va lite svårt att välja ett utav dom.

2011-08-24 @ 19:20:48
URL: http://xalone.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johannna

En blogg om mitt liv

RSS 2.0