våra tankar går till DIG

måndag morgon, eller nej.. mer middag, snart efter middag.
och jag har inte gjort mig iordning eller någonting,
har inte kommit in i duschen, ingenting.
det blev ändrade planer så jag ska städa undan lite,
packa ihop lite skit och sen åker jag till Aspan.
för imon åker erica, natha, tina & erica's pappi till Danmark
över dan, ska bli mysigt :)

idag sjänker jag alla mina tankar till
en person som står familjen jätte nära!
för vi vet att du klara det, vi alla tror på dig.
du har allas stöd och tron på att du & vi ska klara detta :)
tillsammans klarar vi allt! <3


Kommentarer
du vet nog vem ...

:( <3<3<3

2011-08-08 @ 13:34:34
Mona

<3

2011-08-08 @ 14:21:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johannna

En blogg om mitt liv

RSS 2.0