vad ska jag ta mig till?

jag vet inte vad jag ska ta mig till, vad ska jag göra?
jag vill bara att allting ska vara bra, men det är det inte.
jo, mycket är bra .. men inte allt.
vänner? dom falska eller dom äkta?
vilka är äkta?
vilka är falska?
jag kan lätt se ut er, men jag vill inte kalla er falska.
för innerst inne så är ni inte det.
ni ha en hjärna, ni kan tänka, ni kan förstå.
ni vet vad jag menar.
jag är trött på er för att .. ni aldrig kan höra av er.
alltid är det jag, det är mig det hänger på.
"hör av dig imon, så kan vi ses"
"du kan väl ringa när du vill ses"
osv.
det spelar ingen roll, jag vill så gärna träffa er allihopa.
för jag har förändrats, till en mycket bättre person.
ni kommer se att jag ha förändrats.
det är nu jag har hittat mig själv,
det är nu jag mår bra!
låt mig då få vara den jag är, ni tycker om mig för den jag är!
jag lovar..


Kommentarer
my

Hej är allt bra med dig idag? :)

2011-08-04 @ 14:32:36
URL: http://myranwall.blogg.se/
Nanaki

Hej Johanna!♥

Usch jag känner igen mig i det du har skrivit, men samtidigt med känner jag mig träffad. Och jag skäms för att jag inte ha hört av mig till dig. Det var så länge sedan vi sågs, vi har inte umgåtts på riktigt sedan högstadiet, för 4 år sedan.

Känner mig så elak.

Men jag vill också att du ska veta att jag är inne i en jobbig svacka i mitt liv just nu och måste reda ut mina "problem" först innan vi kan umgås på nytt, vilket jag vill!

vill kunna ösa med min dampiga energi över dig som jag gjorde förr! ♥

2011-08-04 @ 14:49:49
URL: http://nanakihibiskus.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johannna

En blogg om mitt liv

RSS 2.0