segis är jag

åh, jag är jätte dålig att uppdatera på helgerna.
iallafall.. jag ha haft en jätte mysig helg!
fredags var det bara myskväll med älskling,
min fru och Dennis :) tog de lugnt, spelade spel och så.
var även och badade i Hallarum, eller ja..
Dennis badade Emma och jag kollade på,
och älskling jobbade.
på lördagen var det dags för IKEA! ='D
...men jag hittade ingenting...
så jävla löjligt.. jag hittar ju ALLTID något
i vilken affär jag än går in i.
men iallafall, dom andra fick med sig massvis!
jag vill med..
men hittar man inget så hittar man inget.
på lördag kväll var det mys med älsklings och hans familj.
det var lääängesen vi satt en lördag och gjorde
ingenting tillsammans!
det var de lilla om min helg.


jag saknar dig redan älskling! <3
men det är måndag,
sen ska jag till han igen mwiiih!
och vara där nästan en vecka :))
jag älskar dig!!!!!1111oneone


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johannna

En blogg om mitt liv

RSS 2.0