sås

nu har jag äntligen vart ifrån internet i 24h, bara för att
en jävel ifrån amerika, england eller vart fan han nu var var
inne och rotade i mamma's & pappa's dator.
men nu är allt fixat! allt är löst!
efter mycket om och men ...
jag hade tänkt och skriva om någonting roligt,
men i med att det inte vart en rolig dag så blir det inte så roligt.
rätt logiskt?
ha iallafall vart på försäkringskassan och lämnat papper,
imed att det var stängt där igår.
sen hittade jag en tunika på stan, en vit..
jag som typ aldrig använder vitt mer än när det var
student och skolavslutning.
men nu ska jag använda det, men den är genomskinlig
så jag lär ha något färgat linne under, kommer nog bli fint.
ett + var att jag hittade den på rea, där jag typ aldrig brukar
hitta kläder men idag så!
sen var jag på maxi för att hitta mig en kalender då min nyss tog slut!
jag behöver verkligen kalendern och skriva upp ALLT.. ALLT!
mitt minne är inte särskilt bra nu förtiden.
detta inlägg blev rätt långt, vilket inte var riktigt meningen.
det är skönt att skriva nu.. inte skrivit på datorn på en dag ;)
det är sååååååååååå längesedan ju!
kunde inte hålla mig ifrån FB så lånade pappis iphone.
illa Johanna.. du ska kunna vara utan FB..
men har man tråkigt så har man.
kommer ha tråkigt ikväll om ingen vänlig själ loggar in på
msn eller FB.. just MSN!!!
jag fattar inte.. jag är aldrig inne på msn typ,
men nu ha de ändå blivit en gång i veckan.. haha!
dör lite lätt sådär.
kändes som om inlägget var längre än vad de var såg jag nu.
men iallafall.. lär inte skriva mer nu för det blir bara
onödiga saker.
jag kanske slänger upp en dikt jag skrivit,
en gammal eller ny.. det får vi se ;) haha!
sov gott, ni som ska lägga er tidigt för lite jobb imon! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johannna

En blogg om mitt liv

RSS 2.0