saiiiilet

vart hos älskling sen i fredags, därför jag inte hunnit blogga.
jättebra anledning (y)
för där händer det alltid myyyycket!
umgicks med dennis & emma till söndan, haha.
alltid lika trevligt.
lördan var det sailet för oss alla eller ja det var
jag, älskling, emma, dennis, stefan, mats och franco.
sen mötte vi lite folk där nere och sånt, jätte trevligt
enligt mig :b
springa till bussen dit, sitta och vänta på nattbussen..
ja antingen är vi JÄTTE tidiga eller så är vi JÄTTE sena.
alltid är det samma visa haha x) skillat.
för en gångsskull så var alla LAGOM fulla.
ingen som spydde eller något, första GÅNGEN typ haha!
alltid är det någon av oss som klantar till det och behöver
hjälp hem, hjälp med flick-pojkvännen eller något liknande.
men tror vi började festa lite tidigt 15:00.
vadå att vi va dragna redan vid åtta när vi skulle ut på sailet.
och mats hade inte druckit upp så jag & älskling fick hjälpa han
klunka allting för annars åker han dit, alltid är det något med denna
grabben alltså ;) haha!
det blev även nakenbad för vissa, jag säger bara HAHA!
dom är sjuka i huvet! <3
tänker för skojjskull lägga upp vissa bilder på fb och här,
men det får bli imorn för idag lär jag säkert inte orka det.
på söndagen blev det svampplockning för en del ;)
det vill säga,
jag, dennis, emma, isabella, evelina, marie, stefan,
roland, folke, anders & gunnel!
tillsammans hittade vi mycket kantareller! :)
tur att älsklings farfar har sitt barndomshem ute i skogen
där man alltid hittar massvis med kantareller..
om man hinner före thailändarna och danskarna.
dom är fan galna där ute! :b
måndan så var det bara massa slapp och mys!
vi var i lyckeby och kollade lite :)
sen var vi hos älsklings morfar och fikade lite.
plockade även plommon och vinbär :) mums!
idag var älskling och jag på picknick i hallarum, skit mysigt ställe!
satt på berget och fikade, hade allmänt mysigt!
nästan ett årsedan vi va där sist :) <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johannna

En blogg om mitt liv

RSS 2.0