kan vädret bestämma sig?

tydligen inte, först kom solen fram och de va så jäkla varmt!
men nu då? nu är det molnigt och tråkigt :(
bäst för solen att den kommer tillbaka så snart som möjligt.
ny header har jag med, najs!
det var på tiden att jag gjorde en, den andra var för gammal.
men har inte så jätte många nya bilder, så fick ta en gammal
men fick en ny bild på älskling (a) som han inte tycker om? :o
det är iallafall något nytt, men vill ta bättre bilder!
en systemkamera hade inte suttit fel.
men valde en dator istället, då min andra gått sönder.
så får spara till en, eller önska mig en i julklapp ;D
men min digitalkamera duger änsålänge.
eller så får jag hitta mig ett jobb, men det är ju lätt?
not. inte att hitta ett fast iallafall..
jag bara slängs hit och dit x) men det är alltid något!
dryg dag idag, men jag ska nog hitta på något att göra :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johannna

En blogg om mitt liv

RSS 2.0