jack russel

nu, just idag, för en timme sedan!
ja, då bestämde jag mig för vad jag ska ha för hund.
jag bara ska ha en sådan, för en sån jag vill ha vill inte
mamma jag ska ha, inte pappa heller konstigt? nae, han är ju allergisk.
vill att pappa ska kunna hälsa på mig utan att bli
dödssjuk så därför bestämde jag mig när jag såg en hund
på campingen där mamma och pappa bor för tillfället ;)
den var SÅ JÄVLA söt, jag dog lite.
och .. dom hade en SÅ JÄVLA söt bäbis =D
eller ja.. han var nog ett år iallafall.
men nu var det tal om denna hund då,
det var en jack russel och jag TROR att pappa
skulle tåla den faktiskt :)
blev väldans glad, faktiskt!




men ändå ledsen...!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johannna

En blogg om mitt liv

RSS 2.0