fika på stan

yes, så fick det bli när jag inte hittade på något annat.
det blev en fika och prat med Bina på stan idag.
blev på puls, då jag aldrig vart där och fikat så var trevligt.
det blir väldigt sällan vi träffas så man får passa på :b
pratade om alla mellan himmel och jord.
sedan fick ja träffa Anton en snabbis, medans
vi gick och handlade lite.
sen körde jag hem och fick börja med maten,
mamma ville ha den serverad på bordet när hon kom hem
och vem fick inte göra det om inte jag?
vem annars? bara jag som kan laga god mat utav
oss "pappa, jonte och mig" ;p
sen va de slapp vid tvn, såg full frys såklart ;)
efter det ville mammi checka ullared, hon påstod
att hon inte hade sätt de haha! xD
nu får jag se vad som händer, imon ska jag till min fru
en stund sen ska vi jag, min fru och min frus sambo
till Jämjö :D <3 skit by, men världens bästa bor där! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johannna

En blogg om mitt liv

RSS 2.0