danmark

igår blev det en resa till Danmark!
det började med att jag vaknade upp hemma hos Erica
runt sju tiden, va inte alls trött vid den tiden -__-''
åt lite frukost och såg till så man hade allt med sig.
sen bar det av!
satt i bilen fleeera timmar, i med att det tar typ 3timmar dit.
eller ja, till Helsingborg :) mysig stad!
när vi va framme letade vi parkering, sen när vi hittat en
så köpte vi biljetter till färjan.


Hittade lite i Danmark iallafall (ändå var jag den som köpte mest)

Det blev:
- jordgubbsvin (bara för att testa & för den va billig) (;
- bacardi raz, mums!
- merrys strawberry cream, typ likör. såg häftig ut, så ska testa en liten flaska.
- en riktig kökskniv, kock kniv. helt röd, ser ut som plastkniv x'D
- lite gobis, bara för att det är ett MÅSTE, och jag vet att alla här hemma vill ha de ;)

Allting gick på 300:- billigt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johannna

En blogg om mitt liv

RSS 2.0