bara du

utan dig är jag ingenting,
jag skulle inte klara mig utan dig.
mitt liv är uppbyggt utav
den kärlek som du ger mig.
jag har känt glädje jag har känt tårar
men det jag känner nu är
något som jag provar.
du ger mig hopp du får mig att må bra.
jag har känt den här känslan
förr men inte som idag.
du är speciell du är inte som dom andra.
du tog mig bort från depressionen och
hindrade mig ifrån att falla.
jag skulle göra vad som hellst för dig
för jag vet att
du skulle göra vad som hellst för mig.
jag ska göra allt så att du stannar hos mig.


Kommentarer
Yuki Yoursic

vackert :) <3

2010-05-25 @ 21:48:55
URL: http://yukiyoursic.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johannna

En blogg om mitt liv

RSS 2.0